Accepterad Jarvind_w | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jarvind_w

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199194233298/

Ditt Hex-ID: 1100001498cd9d2

Vad är din discord tagg? #3495

Vem var det som bannade dig? Philip302

Hur lång tid var din ban? 3 dagar 6 tim 38 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för powergamimg, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ag tror att Rom1n valde att banna mig eftersom att jag körde på motorvägen och sedan så krockade jag och jag rpade inte på mina skador och detta ansåg Rom1n vara powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och hade hög rp nivå och bra social rp med dem andra och ville se om någon hade någon sällsynt eller import bil som de hade velat på osv. Sedan var jag på väg in till torget och precis när jag kommer ut på motorvägen så får jag ett samtal av en högre uppsatt i mitt gäng Whyos att jag måste komma till sandy så snabbt som möjligt och att det var akut. Då såklart, väljer jag att börja köra snabbt på motorvägen och jag hinner komma uoo i ungefär 300kmh tills min fps droppar till 5 och jag börjar lagga sönder. Påfäljden av att jag började lagga extremt mycket var att jag krockade, på min skärm såg det inte ut som värsta krocken ens. (Under krocken fortsätter jag lagga sönder) Efter krocken så stannade bilen och jag tänker att jag inte behöver rpa på skadorna eftersom att jag lagga sönder plus att om det inte är i ett scenario eller någon annan ser det så behöver man inte rpa på skadorna. Då väljer jag efter en stund att kliva ut ur bilen och öppna huven och skrive /me lagar motorn och brjade sedan reparera bilen pch då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. då körde jag 130kmh i stan efter den sista korsningen i torget på väg till östra motorvägen och då blev jag bannad för sunt förnuft. Jag lärde mig att fortfarande hålla 20 kmh i staden även fast jag var jättenära motorvägen och hade enligt mig en bra anledning till att gasa på lite.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? köra efter reglerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig något efter min ban. Jag har lärt mig att jag alltid ska tas det säkra före det osökra, Även om jag tyckte att det var fel av lite fel av honom att banna mig för powergaming så hade jag jag kunnat rpa på skadorna även om det inte var n¨gon i närheten och utanför ett scenario för att riskera att inten bli bannad. Och det med powergaming så kommer jag alltid att rpa på skadorna oavsett om det är urtanför ett scenario och om det var en bugg som gjorde att jag krockade sp komemr jag rpa på skadorna. Självklart vill man lira unive nu när skolan börjar men jag kom inte bara för att försöka komma tillbaka även att säga ett Stort förlåt till staffsen för att jag gjorde regelbrott men jag trodde att man inte behövde rpa på skadorna, ärligt så¨sger alla olika om det men Zykez tyckte att det var fel så var det det och jag ber om ursäkt. Jag gjorde självklart fel men jag har lärt mig mitt misstag och fått mitt straff.Jag har verkligen tagit åt mig av min ban och ja som sagt så har jag lärt mig en stor läxa och jag hoppas verkligen på en andra chans. Ja kan inte sluta tänka på unive och de misstag jag har gjort man lär sig alltid av sina misstag så blir man bättre till nästa gång alla människor gör något fel sen lär man sig av sina misstag vilket jag har verkligen gjort och jag menar det verkligen jag har lärt mig av mina misstag och lovar att jag kan bete mig just nu vill jag bara visa att jag kan bete mig som person och att jag vill detta på allvar. Så nu hoppas jag verkligen att jag får en chans att komma tillbaks till servern för att bevisa att jag kan rpa och jag hoppas verklgien att ni förstår mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka