Nekad Jarvind_w | Ban Överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jarvind_w

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199194233298/

Ditt Hex-ID: 1100001498cd9d2

Vad är din discord tagg? preben.1

Vem var det som bannade dig? SBstyle

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-11 022046.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? dem trodde jag Cloggar i scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag chilla på piren när en polis gick fram till mig som heter billy in game och då trodde jag att jag var en annan person som var efterlyst, då sa jag nej jag heter nils fast jag erbjuder mig mitt nummer ifall jag ser den efterlysta då säger han nej och kallar mig idiot då säger jag att han luktar bajs och åker lagligt där ifrån, sen tittar jag back och ser att dem börja köra efter mig i snabb hastighet då gasar jag på för jag har inget körkort på mig, och efter 15 sek av jagning rammar dem mig in i en vägg ute på motor vägen i 250 km/h. först skrev jag i occ och fråga vad dem håller på med och sen hoppar jag ut ur bilen för dem möda sönder den och blir arresterad och då tänker jag att jag inte ska rpea på det för dem inte gör det så jag lämnar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban för det gjorde fel och då tänker jag inte åka in eller betala faktura för att dem inte rpea.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad av hur jag kör i trafiken och en igår när jag blev bannad av sunt förnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stannat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag är medveten

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka