Nekad Ramos1942 | Blacklist Överklagan [Elias}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ramos1942

Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
4
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag gick runt i staden sen sog jag en död grabb på marken vilket var staff redbull men vistte inte att det är staff då lotta jag han död men ändå om han inte var staff så ska man inte göra att lotta för det är ett regelbrott men inget hände det passerade några dagar då hoppade jag support för nån anlednign men då jag gick jag och sa att jag hade lottat en grabb namn/redbull på 4.2miljoner sen trodde dem att jag skojade vilket jag inte skojade om sen kollade dem logs då stämmde det sen tog dem in mig support och bad mig om att ge tillbaka pengarna vilket jag sa ja men jag hade slöst lite av pengarna då hade jag kvar 3.7 vilket jag gav dem sen villle dem ta en av mina bilar som var värd 1.6 mil då tveka jag sen sa jag okej på det men dem stressade upp och skrek så jag förstog inget och sa jag behöver konrakt vilket dem inte förstog för att kunna ge bilen som ersättning då blev jag bannad men jag hann bara att ge 3.7 och nu har det gått 3månader vilket som känns som 3 år och jag har lovad mig själv att inte göra om det jag gjorde det kan jag lova er.

Tar du ansvar för det som hände? 1000 % jag gjorde ett regelbrott

Vad har du lärt dig sedan dess? att inte göra om det att lotta någon

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag kommer inte göra om det igen aldrig ni kan lita på mig

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej steam:11000012ff77a4b hex id

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka