Accepterad Jannemannen | Ban överklagan [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jannemannen

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/mqtz

Ditt Hex-ID: 11000013ec3aef0

Vad är din discord tagg? Olov#5470

Vem var det som bannade dig? MORKIL_

Hur lång tid var din ban? 21 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade någon, fast det var i självförsvar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och två utav mina vänner var ute och åkte bil, vi var påväg till en bensinmack för att vi behövde tanka så kom det en snubbe i en tesla och började kaxa mot oss. Tillslut så stannade vi och sa åt honom att hoppa ur bilen och då drar han bara fram ett basebollträ och bara slår ner mina vänner helt utan anledning och utan att säga något alls, sen sprang han mot mig också och då drog jag fram en kniv och knivhögg honom. Sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker bara att den här bannen var felaktig för att jag gjorde det i självförsvar och det var dålig RP utav han som dödade oss, han sa inte ett piss, han bara klev ur bilen och slog ner oss på en gång. Man går inte bara emot 3v1 även fast man har ett basebollträ och det förstår vem som helst.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad innan för RDM men då förtjänade jag det. Sen har jag varit bannad för fearrp och suntförnuft också och jag har lärt mig vad jag inte kan göra från mina tidigare bans. Jag har börjat spela rädd varje gång jag ligger i underläge eller när någon har ett vapen mot mig. Det jag lärde mig från suntförnuft bannen är att jag ska köra på rätt sida utav vägen och inte köra för snabbt och att jag ska tänka logiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta han döda mig då antar jag eftersom jag inte får försvara mig även fast det var en situation där han skulle ha varit rädd och rpat rädd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nu när jag har blivit bannad för RDM även fast det var självförsvar så har jag väll lärt mig att man inte kan slå eller ens röra folk över huvud taget, då blir man bara bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka