Accepterad Scorzy! | Åtgärd Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Scorzy!

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
1,383
Reaction score
25
Åtgärds-referens
ID: 1841 — Mild (undefinedp)
Typ: Mild Lall (§ 4.2d)
Personal: undefined
Datum: 2026-04-18
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det var så att jag var i gänghuset och jag hade precis kommit ig och sedan så ser jag Altino och Darin stå i gänghuset och sedan så gick jag till de för att snacka med de men de började slå mig för ingen anl och sedan så gjorde jag självförsvar med att slå de tillbaka jag fattar att du bara såg en liten del men om du skulle varit där från början skulle du bara se hur mycket de lalla jag sa flertals ggr att de ska sluta med de håller på och sen till slut så blev jag frusen av Bubblegum och han skrev i ooc "Har ni det roligt" alla skrev hahaha medans jag skrev inget och inte fick en typ av anl till varför ingen tog mig i support eller något och sen skrev han " Ni kommer åka alla fyra" Och till sist så tog han bort Shadowkings poäng fast de var han och altino som började

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tycker att jag inte gjorde något då jag bara tog självförsvar för att kunna skydda mig själv

Har du bevis som stödjer din överklagan? nope

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Jag kommer ta bort dina poäng. Ge dig ny chans.

Men till nästa gång, lallar dom så börja inte lalla du med, utan kicka dom istället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka