Nekad janne34 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne34

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199513596626/

Ditt Hex-ID: 11000015c95f2d2

Vad är din discord tagg? fayesnr1fan_39764

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-04 213132.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet med mig att hon bannade mig pga av att jag tyvärr spelade med en tredjepartsmjukvara på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett tag sen nu så jag minns inte helt om det var support eller något speciellt scenario som skedde innan jag blev bannad så jag kan dessvärre inte svara på den frågan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart jag som gjorde fel, jag körde med fusk och har fått ta mitt straff och ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jo det har skett ett par ggr där jag tagit lärdom av alla mina bans och förbättrat mitt rollspel och agerande för varje ban. Denna ban har också fått mig att se över mitt beteende och jag har reflekterat över mina dumma beslut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det enda man kan göra annorlunda är att inte spela med fusk, så enkelt är det. Rätt eller fel. Finns inget där emellan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självfallet. Har lärt mig väldigt mycket under dessa månader jag vart bannad och längtar tills att få komma tillbaka till Unive communityt och rollspela igen. Fusk kommer aldrig mer att förekomma från min sida och jag ska ifall denna överklagan blir accepterad verkligen se till att mitt rollspel och beteende påverkar servern på ett positivt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka