Nekad janne34 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne34

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199513596626/

Ditt Hex-ID: 11000015c95f2d2

Vad är din discord tagg? fayesnr1fan_39764

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-04 213132.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att jag blev bannad då jag tog det dumma beslut att spela med en otillåten tredjeparts mjukvara som gav mig en del fördelar i vissa scenarion. Alltså var detta ett fusk/aimbot som gjorde att jag "vann" en del skottscenarion. Detta var självfallet ett väldigt dåligt uppförande av mig som jag beklagar väldigt mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det jag minns från situationen är att jag en dag vaknade upp av ett pm av Emilia där hon skrev att jag skulle få permanent ban samt indragna roller för fusk. Hädanefter frågade jag om bevis, sedan frågade jag en gång till om bevis och då skickade hon ett klipp med tydligt material på att jag lockade på en annan rollspelare. Min reaktion till detta var att jag försökte ljuga för Emilia rätt upp i ansiktet genom att säga att jag inte fuskade vilket jag ber om ursäkt för. Efter detta blev jag även bannad från forumet. Men ifall det var ett specifikt scenario som utspelade sig innan själva beslutet minns jag ej då detta inträffade i början av sommaren.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitivt en korrekt ban som jag helt enkelt förtjänar till följd av mitt beteende samt regelbrott. Jag har nu varit bannad i ett par månader och jag har verkligen reflekterat över detta. Jag anser att jag förtjänade detta straff då jag olyckligen kan ha förstört spelupplevlsen för andra rollspelare vilket verkligen inte var min intention och jag ber som sagt om förlåtelse.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett antal gånger innan varav en del av dessa har plockats bort för att dem var inkorrekt placerade. Men jag ska vara rak och ärlig och säga att majoriteten av mina bans har varit 100% korrekta. Bans såsom mild lall, mild hets ooc osv har förekommit och jag reflekterar alltid över varje ban och försöker förbättra mitt rollspel för varje ban. Jag försöker alltid sätta mig i motpartens sits och förstå deras perspektiv på mitt rollspelande och sedan förbättra det vilket jag också gjort med denna ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ens tänkt tanken att spela med fusk då det är så otroligt lågt och förbannat tråkigt för resterande spelare på servern. Det förstör deras upplevelse och är ett grovt regelbrott som aldrig ska förekomma. Med detta sagt borde jag ha tänkt steget längre och varit lite mer tacksam gentemot Unive och dess community för alla fina minnen som skapats och därav insett att fusk är ett förräderi.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag underskattat att vara en del av Unive. Jag tänkte helt ärligt inget när jag satte på detta förbannade fusk och borde istället vara tacksam för att vara medlem på Unive. Inte nog med det, jag har även lärt mig att jag har varit en förrädare mot hela communityt genom att förstöra deras upplevelse bara för att jag inte kan få hjärnan att snurra vilket jag återigen verkligen vill be om ursäkt för. Sist men inte minst har jag såklart lärt mig att fusk/otillåten tredjeparts mjukvara aldrig ska användas och det kan jag garantera aldrig kommer ske igen från mitt håll. Jag vill avsluta med att be om ursäkt till allt och alla på servern samt betona mitt saknade av Unive som server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka