Accepterad janne2 | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne2

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
9
Ange ditt födelsedatum: 12 Juni 2003

Vad heter du på discord? Smurfen#8497

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 943 TIMMAR

Hur aktiv kommer du att vara?
måndag 15:00 till 21:00
tisdag 15:00 till 21:00
Onsdag 15:00 till 21:00
Torsdag 15:00 till 21:00
Fredag 15:00 till 02:00
Lördag 11:00 till 02:00
Söndag 11:00 till 22;00

Vad heter du? Ronny Nyhammar

Hur gammal är du? 31 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? absolut

Varför vill du bli polis? varför jag vill bli polis igen är för att jag saknar sina fina kollegor i kåren och alla uppgifter man fick men Ronny har hem längtan och kommer göra sitt jobb 110% bättre plus så kommer jag komma med gåtexempel till alla kollegor och hjälpa alla nya aspiranter att nå sina mål i framtiden för har en gång också varit aspirant vet hur det känns

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? det viktigaste är att vara snäll lyssna på vad alla säger kunna ta kritik och inte skrika om man bli skjuten på håll en lugn ton en att att inte skrika eller att lalla när man prata i radion.

Vad vet du om yrket i helhet? viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker. Vanligast är att arbeta i yttre tjänst
utredningsåtgärder, som att ta upp anmälningar, hålla förhör och ta föremål i beslag lite mer exempel vi griper en som har kört för snabbt och vårdslöshet i trafik så tar vi han till stationen och tar ett förhör om han/hon vill.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har jobbat som kommissarie sen tidigare chefen hette Anders Bergman och under Emil svensson

Hur är du som person? snäll omtänksam gillar hänge med polare på krogen ta en öl allmänt glad positive nåra svagheter som jag har med kollegor, vänner , sitt ex Isa så om något händer kommer ronny försöka hjälpa att hitta/Hjälpa dom om något händer

Är det något vi bör veta om dig? ne inte så mycket bara att jag har längtar till baka till polisen och utreda massa brott

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka