Nekad Janne | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne

Icke Medlem
Meddelanden
631
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/janne11/

Ditt Hex-ID: 11000011afbcfde (Hex)

Vad är din discord tagg? Janne#4049

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? vene

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Staff disrespect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? file:///C:/Users/johan/Documents/ShareX/Screenshots/2021-06/Discord_1ZmIfrcC9u.png file:///C:/Users/johan/Documents/ShareX/Screenshots/2021-06/Discord_IHpgRyevfm.png Det där var vrf han bannade mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kickad för cop bait av nizze och då hoppade jag support för att få veta vem som kickademig och då så skrev jag till Nizze och frågade varför han kickade mig. Som ni såg på bilderna uppe så kickade han mig för att en övergiven polis bil som var på östra motorvägen så jag visste att det inte var nån där för jag hade passerat där ett X antal gånger och den har stått där i ungefär 30 min. Så jag sladdar på motorvägen och jag kör ungefär 100 till 150 och då noclipade han in i min bil så jag frågade varför han gjorde det och då blev jag kickad för cop bait visst jag fattar att han trodde att det var en eller två poliser i polis bilden men ja han hade kunnat titta innan. Sen som han skrev att det var sunt förnuft jag vattar det var det men det var inte det som stod i kicken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban men jag tycker att man inte måste banna folk för att man skriver till dom i pm utan att man kan snacka om det istället för att banna folk. Fattar inte riktigt varför det var en ban på det för att jag skrev till han i pm men aa det var ingen felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång BL för att jag gjorde en egen server minns nt dom andra. Att jag skriver N-ordet i report för att en kom fram till mig och sa det så då skrev jag en sa n***r till mig i report. Spammar report det var för att ingen ressade mig. Powergaming det var för att vi inte krockade för mig men för han så jag rpa nt på det. Det är alla bans jag har fått efter rewmapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle åkit normalt på motorvägen och inte sladda. Samt att jag bara skulle ha tagit kicken och fortsätta rpa men aa adhdn kickade igång kan man säga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte sladda på motorvägen och att vara glad för att man fick en kick och inte en ban.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka