Janne | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janne

Icke Medlem
Meddelanden
631
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Vad heter du på discord? Janne#4049

Ange ditt födelsedatum 2005-10-17

Mellan vilka tider kan du oftast spela? från 14:00 till 03:00

Berätta om dig själv jag är en grabb som spelar mycket också brukar jag vara med pollare på fritiden. och jag är 15 år och bor i lule. och jag tycker att det är sjukt kul att rpa och jag vill testa på att bli staff igen om min ansökan ens går igenom. jag har gått i en hel det sporter och jag gillar bilar, skotrar, mopeder och en massa andra saker. jag håller även på att bygga en epa samt att jag har en mopped som jag håller på att fixa på.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag hade bannat alla som hade gjort fel och jag hade inte varit feg för att banna nån som jag känner. och jag hade inte rpat lika mycket men med det jag jobbar med nu så hinner jag att vara staff . och jag hade försökt att göra mitt bästa för att inte bli demotad. jag hade varit mycket i stan då det är mycket POWERGAMING och RDM i stan. Men det är ju inte bara där jag kommer vara såklart jag kommer vara lite över allt och se så att allting går som det ska. och jag hade suttit i support väldigt mycket då jag inte behöver sitta nån annan stans. och jag hade varit på ställen där det händer mycket då det är stor chans att det händer saker. jag hade tagit så många supports som möjligt och jag hade titta på många banöverklagan också och jag hade svarat på repors. Jag skulle inte rpa lika mycket som jag gör just nu utan då hade jag satsat mer på staff ärenden.

Hur länge har du spelat på Unive? över ett år

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? för att jag gillar att spela på denna server och jag vill göra så att det blir bättre rp på den. Och jag är fett less på folk som springer runt och lallar och snor bilar på mitt i stan t.ex. och det är den bästa serven enligt mig och det är fett snälla personer här så jag vill göra så att dom kan göra sin rp nivå 1000 gånger bättre och jag vill hjälpa folk som inte är så bra på att rpa genom att säga hur som ska göra i olika situationer så att dom lär sig rpa. Och jag är bra på att se saker ifrån olika perspektiv därför tror jag att jag hade varit en bra staff. Och jag tar inte åt mig om nån sitter och snackar skit om mig eller skriker på mig om det är ett ärende. för så länge jag är lugn så är dom det troligtvis och jag låter folk säga sina åsikter. Jag har alltid velat bli staff och nu har jag kört länge på denna server och jag tycker verkligen om den så jag ville prova se hur det är. för det ser fett roligt ut att titta på olika scenarion. Och jag tycket att det var fett kul att vara staff.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag hade bannat alla som gör fel. Och jag hade tagit många supports och många reports alltså jag hade hjälpt alla som behöver hjälp. Och jag tror att jag hade kunnat sprida mycket glädje på servern och i dc och jag hade gjort mitt bästa för att vara en sån bra staff som möjligt. Jag hade gjort mycket staff arbete det är sjukt mycket lallare på nätter/kvällar och det är oftast då jag är inne och på dan så jag kommer kunna hålla mycket koll på serven.

Har du några tidigare erfarenheter? ja det har jag då jag har varit staff tidigare och då var jag Admin.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /giveweapon (id) WEAPON_FLASHLIGHT 1
/giveweapon (id) WEAPON_STUNGUN 1
/giveweapon id WEAPON_nightstick

/sqlban id dagar anledning
/sqlban 41 20 VDM

Detta är som en information text kommadon!
SQL - Kategorin
./sqlbanhistory - Kolla anledningarna till bansen som personen har fått o vilken staff som har utfört banen och när dom blev bannad.
./sqlunban - Det kommandot unbannar du en person!
./sqlbanoffline (permid) - Detta kommandot gör så du kan banna en person som har gått offline med ett permid!
./sqlsearch (steamnamn) - Detta kommandot letar fram permidt på personen som kan användas i ./sqlbanoffline kommandot

./kick - Du sparkar personen från servern!
./who - du får veta om personen är krim eller medlem!
./bring - Du tpar en person till dig!
./goto - Du tpar dig till en person!
./noclip - Du får flymode!
./toggleid - Du ser idet på personen ovanför huvudet!
./freeze - Du fryser personen så han inte springer iväg!
./spec - Det är som noclip fast den automatiskt flyttar dig med personen! Även Knapp: G Så kollar du deras inventory då du kan se spelarens pengar o annat!
./clearinventory - Du tömmer någons inventory
./clearloadout - Du tömmer någons vapen layout!
./clearall - Du rensar hela chatten för alla spelare!
./revive - Du återupptar personens liv!
./giveitem - Du ger en person saker som är tillgängliga på servern!
./giveweapon - Du ger ett vapen som är tillåtet på servern!
./announce - Du ger ut ett viktigt meddelande till hela servern!
Mekonomen = Mechanic 1 - 4

Ambulans = Ambulance 1 - 6

Autoexperten 1 - 4

Bennys = Vianor 1 - 4

Polis = Police 1 - 7

Gamla Bilfirma jobb = Cardealer 1 - 4

Nya bilfirman = Cardealer2 0 - 1

Securitas 1 - 4

unicorn2 = 1 - 5

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det har jag och jag vet ju hur det mesta funkar då jag har varit staff...

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? jag har bara spelat på denna.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ja jag kommer gör mitt bästa för att inte bli dimotad. tror det var hela är en vettig support kandidat!

Senast ändrad:
Är du född 2021???
--------
+rep
Erfaren sen tidigare

-rep
Informella svar med dåligt understödda resonemang

Är du född 2021???
--------
+rep
Erfaren sen tidigare

-rep
Informella svar med dåligt understödda resonemang
Nej det är jag inte. Men tack för puls repen och minus repen då vet jag vad jag kan förbättra!

+rep bra skrivit och låter som att han har erfarenhet

+rep bra skrivet och väl utvecklat men -rep för några saker du skriver har inga resonemang till.
men kung är du ändå!
200.gif

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka