Accepterad janne | Ansökan till servervakt [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne2

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
9
Användarnamn: janne

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2003

Vad heter du på discord? Smurfen#8497

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:30 till 21:30

Tisdag 15:30 till 21:30

Onsdag 15:30 till 21:30

Torsdag 15:30 21:30

Fredag 14:00 till 02.00

Lördag 11:00 till 02:00

Söndag 10:30 till 21:00

Varför ska just du bli servervakt? för att jag är inne ofta är seriös inget trams när det gäller att få ansvar men framförallt varför jag vill bli SV är för att jag är så tröt på folk som bryter mot reglerna t,ex spelare som gör över 200km/h, eller ett annat exempel när poliser bara parlerar i stan och så kommer en spelare sladdar runt polisen. men framförallt kommer jag följa reglerna som alltid och banna/kicka spelare för dom olika grundreglerna

RDM är när du dödar en person utan ett giltigt scenario

VDM är när man kör över en person [Strikt förbjudet]

COPBAIT är när man medvetet försöker få polisen efter sig. t,ex dom exemplen det jag skrev längst upp

COMBAT LOGGING är när man loggar ut från spelet för att undvika ett scenario

FEAR RP Är när du inte ens är rädd för ditt liv när en person håller en pistol mot ditt huvud.

METAGAMING Är när du använder information utanför din karaktär.

POWERGAMING Är när du använder dig av omänskliga krafter

NLR New Life Rule är när du dör i ett scenario så kommer du inte ihåg något efter.

Varför vill du bli servervakt? för att jag vill lära spelare som bryter mot reglerna/grundreglerna så dom förstår att man kan ej tramsa runt t,ex köra över folk, döda någon utan en anledning. man framförallt så kommer jag ge multistaden en en seriösare RP nivå då jag kommer att banna/kicka dom som lallar runt. Jag kommer ej att använda kommandon som bli upplåsta som SV för att Tpa till andra sidan av kartan

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? ja det har jag och har lärt mig av alla mina misstag

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara multistaden

Senast ändrad:
Jag ger dig tills imorgon kväll att ta din intervju annars kommer den nekas då du inte visar särskilt intresse

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka