Nekad janne | Ansök till whitelist ansvarig (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

janne2

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
9
Användarnamn: janne

Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Hur gammal är du? 2003-06-12 alltså 17 år

Vad heter du på discord? Smurfen#8497

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? varje dag typ 10 till 15 gånger

Hur aktiv är du i discorden? jag kan vara aktiv från 15:00 till 22:00 på vardagar på helger från 11:00 till 02:00 om inget annat kommer i vägen som gymnasie arbete eller familj

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Varför jag vill bli WL är för vill Hjälpa staff så dom kan fokusera på andra saker som är viktigare. Varför jag ska bli WL Ansvarig är för att jag är ofta aktiv både på dc och kommer att kollar WL ansökan så ofta jag kan och när jag har tid. Jag kommer också att kommentera på spelares ansökningar om dom behöver formulera mer vad dom behöver förbättra. Fram för allt kommer jag inte ge kompisar/folk som bara frågar ge mig WL utan dom kommer få göra [muntlig] eller [Skriftlig] jag är rätt van att ta intervjuer

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? denna frågan är nästa samma en jag vill bli WL för att underlätta för staffs så dom kan göra andra viktigare som saker ingame. jag kommer inte ge någon en WL utan att dom måste ansökt först [muntlig] eller [Skriftlig] kommer även kompisar till mig och vidare. Kommer att titta på ansökningarna och se om ´folk behöver formulera mer. kommer också neka dom om skriver väldigt lite i doms ansökan

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej inte för tillfället

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka