Janiiis
Icke Medlem
- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198129932907/
Vad är ditt namn i verkligheten? Jan
Vad är ditt discord namn? VikingJ#3293
Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 1994
Berätta om din karaktär. Min karaktär ska va den typen som äger flera bilar, vara stenrik och problemlösare. Jag är alltid en problemlösare men märker jag att någon söker ont i mig så kommer jag att inte hålla tillbaka.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med att vara en förebild för samhället och försöka hjälpa så många som möjligt med deras problem eller vägleda dom till den bästa lösningen
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag gillar hur organiserade ni verkar vara och att jag själv blev intresserad av unive
Hur hittade du Unive? FiveM och vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? att äga flera bilar haha. testa och se vart man kommer i spelet.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en förebild för de flesta
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej enbart unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Jan
Vad är ditt discord namn? VikingJ#3293
Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 1994
Berätta om din karaktär. Min karaktär ska va den typen som äger flera bilar, vara stenrik och problemlösare. Jag är alltid en problemlösare men märker jag att någon söker ont i mig så kommer jag att inte hålla tillbaka.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med att vara en förebild för samhället och försöka hjälpa så många som möjligt med deras problem eller vägleda dom till den bästa lösningen
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag gillar hur organiserade ni verkar vara och att jag själv blev intresserad av unive
Hur hittade du Unive? FiveM och vänner
Vad har du för mål med ditt rollspel? att äga flera bilar haha. testa och se vart man kommer i spelet.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli en förebild för de flesta
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej enbart unive