Accepterad Janiiis | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Janiiis

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jano

Vad är ditt discord namn? Jano#3293

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i malmö 1994 och har varit uppvuxen där hela livet och hans namn är Amobyn. Han är uppväxt med bröder som har varit kriminella hela livet och har haft en tuff uppväxt. Han har försökt kämpa sig fram till ett bättre liv. Tyvärr så ser det inte så ljust ut då han hoppa av skolan och valde leva ett simpelt liv och strunta i allt. Amobyn gillar att köpa kläder och hålla på med gymmet.
Vanligtvis så är Amobyn trevlig, genuin och jätte rolig person som välkomnar alla med öppna armar men om han blir trampad på tårna då kommer han inte visa hänsyn men fortfarande hålla respekten.
Amobyn valde att komma tillbaka till storstaden efter ha varit pappa ledig men nu väljer han att sköta affärer och göra minnen innan han blir äldre och väljer att flytta utomlands. Hans största dröm är en mansion uppe bland bergen där han ska kunna ta hand om alla hans nära och kära

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med ganska goda och bra RP så kan jag bidra med roliga upplevelser och att alla kommer kunna få känna sig medverkande i alla situationer. Jag kommer inkludera alla oavsett kön och ålder i lägen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska tycka att det är roligt att köra scenarios och inte köra för att vinna, så att man verkligen får ut ett helt scenario samt hålla det roligt för alla parterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har förstått och är medveten om reglerna i forumet, community reglerna och dom vanliga reglerna som vdm, rdm samt sunt förnuft etc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Många år

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget speciellt än att kul att få testa igen och se hur det är att vara krimminel i unive igen

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka