Janerik ohlsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? simon henriksson
Vad är ditt discord namn? slixzx
Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janerik Ohlsson
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? flummig, rolig, spännande
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kommer ifrån sverige misslyckades i skolan fick jobb på MC inga pengar, jobbar mig upp till millen
Vad kan du bidra med till serverns RP? det kommer bli roligare med Janerik i bilden
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det viktiga är inte att JAG vinner sålänge senariot blir roligt
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit mot några regler
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM,copbait
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? känner mig nöjd
Vad är ditt discord namn? slixzx
Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2004
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Janerik Ohlsson
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? flummig, rolig, spännande
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kommer ifrån sverige misslyckades i skolan fick jobb på MC inga pengar, jobbar mig upp till millen
Vad kan du bidra med till serverns RP? det kommer bli roligare med Janerik i bilden
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det viktiga är inte att JAG vinner sålänge senariot blir roligt
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har inte brutit mot några regler
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,VDM,copbait
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? känner mig nöjd