Nekad zyto1717 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zyto1717

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hannes

Vad är ditt discord namn? zyto0303

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: ghassan devinsson 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Flummig, Rolig och Random

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ghassans bakrund är händelse rik han har varit med om mycket och därför fått mycket erfarenhet trotts sin unga ålder. Han har jobbat mycket och pluggar nu till byggarbetare. Hans mål inom yrkes livet är att han ska kunna starta en egen firma men för att det ska ske så måste han först få ihop mycket pengar till firman.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra social rp och yrkes rp som t.ex byggarbetare eller bilmekaniker jag har god attityd och tar gärna emot feedback och konstruktiv kritik.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ibland krävs detta för att man ska kunna hålla uppe ett scenario och få det mesta av situationen man kan inte alltid spela för sig själv för då blir rollspelandet inte lika roligt eller realistiskt det måste gå dåligt ibland

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? svar ja jag har brutit mot regler vilken jag idag ångrar då jag nu insett att jag har förstört för många andra samt att jag har kollat på mer rp på t.ex yt och lärt mig varför reglerna finns jag ser nu rollspelandet på ett annat sätt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? "du och staffs" att man alltid ska hålla en god ton mot staffs och admins samt försöka hitta en lösning. "Fear RP" att man måste värna för sitt liv och bli rädd när t.ex polisen börjar jaga dig eller när någon riktar vapen mot dig. "NLR" att man inte ska komma ihåg saker efter att man har blivit dödad eller om man har blivit nedslagen så man svimmar så att man kan springa till polisen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Min karaktär pratar ibland olika språk eftersom hans modersmål inte är svenska

Nekad
Anledning:
Nytt discord konto, In och rpa lite mer gör vi en ny granskning!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka