Nekad jan jansson 123 | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jan jansson 123

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lucas widnersson

Vad är ditt discord namn? gurken7706

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jan jansson och är 42 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd,Omtänksam och Äventyrlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jan jansson växte upp i en liten stad vid kusten, där han tidigt utvecklade en passion för havet och äventyr. Efter att ha jobbat som fiskare i flera år utbildade han sig till marinbiolog och har sedan dess ägnat sitt liv åt att forska om havets ekosystem. jan drömmer om att starta ett eget forskningsprojekt för att rädda hotade marina arter. Han planerar även att flytta till en varmare plats där han kan kombinera sitt arbete med ett lugnare liv vid havet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med engagerande och realistiskt rollspel genom att skapa en välutvecklad karaktär med en intressant bakgrund och tydliga mål. Jag är bra på att improvisera och anpassa mig till olika scenarion, vilket bidrar till en dynamisk och levande spelupplevelse. Dessutom strävar jag alltid efter att främja god RP-kvalitet genom att samarbeta med andra spelare och skapa spännande berättelser.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som rollspelare inte alltid fokuserar på att "vinna" eller att din karaktär ska lyckas med allt, utan istället agerar på ett sätt som skapar en intressant och trovärdig berättelse för alla inblandade. Exempel: Om din karaktär är en polis och jagar en kriminell, kan det ibland vara bättre för berättelsen att låta brottslingen fly, istället för att alltid lyckas gripa dem direkt. Detta ger fler möjligheter för framtida RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har hoppat in i en polis bil o visste inte att man inte fick.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. och Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och målmedveten person som alltid strävar efter att utvecklas och bidra positivt till min omgivning. Min förmåga att samarbeta, tänka analytiskt och hantera utmaningar gör mig väl rustad för studier på universitetet. Dessutom har jag en stark passion för vara trevlig och lungn och ser fram emot att fördjupa mina kunskaper samt bidra med mina perspektiv i en akademisk miljö

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad inte tagit sin interjuv i tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka