Nekad 5starz | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

5starz

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
0
Ditt discord namn: 5starz097

Ditt Hex-ID: 76561199642880668

Vad för typ av beslut gäller det? att få roller tillbaka efter accepterad ban överklagan. vill också meddela att mitt andra dc konto blev bannat jag har fixat ett nytt konto med namnet 5starz0977 kopplat till fivem och steam

Vem/vilka tog beslutet? hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag fear rpa men jag tyckte hela scenariot var skit om man kollar på klippet ser man att andra personen gör shoot on sight och inte ger mig tid att ens ta upp händerna utom han börjar skjuta direkt plus han har ingen mask på sig och jag var på ett jätte dåligt humör för jag hade inte ätit på flera timmar så jag sköt mot honom när jag kom upp och jag ångrar det och jag gjorde fel

Hur är beslutet felaktigt? för jag var jätte hungrig och på dåligt humör och menade inte det jag gjorde plus jag kunde inte ens ta upp mina händer för han börja skjuta direkt kunde ej reagera så det är shoot on sight

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.medal.tv/ugcc/content-s...jMwMDQkbzcwJMCRGcxJHQxNzQ3MDYzODAzJGo2MCRsoMA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka