Nekad Jan-Erik | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BizQ

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bizq/

Ditt Hex-ID: 110000103e5a35f

Vad är din discord tagg? T.#3788

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lootar nycklar, sunt förnuft att göra så utan anledning.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog nyckel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tidigare under dagen tog jag en nissan skyline som stod olåst på någon grusväg i sandy. Efter en timme eller så kommer en snubbe och kör in i bilen och flyger från en bro. RPar skadad sen går jag ner och frågar vafan han håller på med. Han säger att det är hans bil, då hotar jag honom och säger att det är min bil nu och går tillbaka till bilen och börjar åka därifrån. Ägaren av bilen stänger av den med hjälp av nyckel och låser bilen. Jag tvingar honom med pistol att låsa upp bilen och säger att om han låser eller stänger av bilen en gång till kommer jag att döda honom. Börjar åka därifrån, så gör han det igen. Jag rånar honom och letar efter nyckeln till bilen, men hittar den inte. Ber honom att lägga nyckeln på marken vilket han gör, men sedan kallar han min kompis bög, så riktar pistol mot honom igen, och han fortsätter att kaxa så tar upp en kniv och hugger honom. Tar med mig hans kropp, åker och dumpar honom vid ett dike och sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig ban.

Jag brukar aldrig ta nycklar för jag vet hur jobbigt det är att behöva hämta tillbaka hos reservnycklar då jag blivit rånad på nycklar flertalet gånger.

Efter jag blev bannad fick jag förklarat för mig av en staff att det aldrig är tillåtet att ta nycklar, och detta kommer jag självklart aldrig göra igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång för halvt OOC, då lärde jag mig att man aldrig får säga saker som "starta om hjärnan" "använd muskel u" och liknande, trots att man försöker hjälpa någon. Använder numera lokal OOC för detta.

En annan gång för powergaming då jag inte RPade skadad efter att jag glitchade igenom en bro. Då lärde jag mig att man alltid bör RPa skadad oavsett hur skadan uppkom.

Nu har jag lärt mig att man inte får ta nycklar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit nycklarna, anmält personen för FearRP istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nycklar får aldrig lootas oavsett vad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka