Accepterad Jan Bengtson | Medlem ansökning (elliot21)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jan Bengtson

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eskil Lindell

Vad är ditt discord namn? LYNCH#0409

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jesper Karlsson och är 23 år gammal. Jesper Karlsson är uppväxt i Dalarna Mora om man ska vara exakt. Jesper Karlsson växte upp i en lägenhet med sin Mamma sin Pappa och sina 2 syskon. Jespers föräldrar jobbade ofta när han var ung så han och hans syskon har lärt sig bra hur man ska överleva själva. Jesper Karlsson gillade aldrig skolan det ända roliga med skolan var rasterna då han kunde spana på polisstationen Jesper har alltid velat bli polis men aldrig riktigt lyckas. I gymnasiet gick Jesper på ekonomi och kan därför sälja saker som smör. Jesper fick jobb på bilfirma när han fyllde 18 och har sedan dess jobbat på bilfirman ända fram till nu och nu är han 23. Jesper vill dock få ändringar på det och jobba som polis som han alltid velat sedan han var ung.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och social rp för alla. Jag kan också bidra med långa och roliga scenarion för alla. Jag kan också bidra med en snäll och pratglad karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att man tänker sig in i hur dom andra känner sig i ett scenario och inte bara kör för att vinna utan kör för att ha kul i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna här är några exempel på dom viktigaste: Sunt förnuft: Sunt förnuft menas med att man får tycka och tänka hur man vill men inte göra hur man vill ungefär så till exempel ifall någon ligger medvetslös på marken hade du verkligen rånat han?

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på servrar som Strive roleplay och Skåne rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka