Nekad Jan Åke | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jan Åke

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199174528458/

Ditt Hex-ID: steam:110000148602dca

Vad är din discord tagg? Fervz#6622

Vem var det som bannade dig? Blanco

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-07 133853.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde att banna mig för att jag inte värnade när jag var under ett vapenhot och bara körde iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis blev jagade av en bil och vi körde ut i fälten och då stannade vi och då kom dem och drog fram vapen och sa åt oss att gå ur bilen, men vi körde istället iväg och körde ifrån dem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var jag och min kompis som gjorde felet, för att vi skulle lyssnat på dem och värnat istället för att köra iväg. Jag tyckte också att det var en felaktig ban för att dem stog på avstånd och vi hade motorn igång. Jag tyckte även att det var deras fel, dem kunde kört efter oss och jaga oss.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare. Det var sunt förnuft och den var i 24 timmar. JAg gick fram till en polis och störde dem när dem hade stoppat en bil. Jag har lärt mig mycket av denna bannen. T.ex att låta polisen sköta sitt jobb och inte störa deras arbete.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi hamnar i en sån här situation igen kommer vi stanna när dem drar fram vapen och rpa bättre genom ta upp händerna och göra som dem sa. Vi skulle värna för våra liv och inte riskera dem sådär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket av denna ban. Att värna om sitt liv när man är under ett vapenhot och att alltid lyssna på dem som hotar en. Jag kommer inte göra om samma fel igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka