jamil abdul
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Daleryd
Vad är ditt discord namn? azdani#9276
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2024
Berätta om din karaktär. Jag heter Jamilabdul Aziz och jag är ledsen för jag har inga pengar och eftersom jag inte har medlemskap kan jag inte få riktiga jobb som till exempel securitas eller marja lisas.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra roleplay.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag spelar så att den jag möter ska vinna.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått reglerna och några av de är att man ska ha bra språk mot alla. Man ska också ha en god ton mot alla andra och inte vara otrevlig.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej tyvärr inte jag är ny till RP.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt discord namn? azdani#9276
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2024
Berätta om din karaktär. Jag heter Jamilabdul Aziz och jag är ledsen för jag har inga pengar och eftersom jag inte har medlemskap kan jag inte få riktiga jobb som till exempel securitas eller marja lisas.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra roleplay.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag spelar så att den jag möter ska vinna.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått reglerna och några av de är att man ska ha bra språk mot alla. Man ska också ha en god ton mot alla andra och inte vara otrevlig.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej tyvärr inte jag är ny till RP.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej