Nekad TeZzz | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TeZzz

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? 44extracts

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elliot Oscarsson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig Snäll trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer från en "rikare" familj och har pengar och bilar genom familjen, Han vill nu flytta till en ny stad, bli rik på egenhand och visa alla vad han går för, Ett drömyrke för Elliot är polis eller advokat. Han vill gärna resa in hit snarast möjligt för att visa vem han är.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Asså jag tror jag kan bidra med ganska chill och rolig RP, jag gillar att köra karaktärer som känns äkta o typ bygger story med andra. Jag är inte den som ba springer runt o trollar, utan jag försöker alltid hålla mig in character o göra det nice för alla

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara spela för att du ska vinna scenariot utan att offra dig lite i TEX rån eller annat.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag hade vapen utan krimroll och jag hade inte en aning omd ett då jag var helt ny till servern jag fick då 1 dags ban. Jag har lärt mig att läsa igenom alla regler noggrant.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, MetaGaming,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en ganska rolig person och vill bara allas bästa.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka