Accepterad Jamaljohansson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kemuel

Vad är ditt discord namn? zyxify1428

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jamal Johansson och är 28 år. Han hade en tuff barndom eftersom hans pappa lämna han när han var 2 år och hans mamma uppfostrade han ensam. Eftersom hon var ensam som hans förälder så ledde det till att deras ekonomi var väldigt dåligt. Då kände Jamal skuldkänslor och ville tjäna pengar. Några veckor efter att Jamal hade blivit 16 år så gick han ut en kväll och börja sälja droger. Han behövde det för att betala räkningarna för hans mamma. Det var en mörk natt där Jamal gick ut och skulle sälja knark men plötsligt blev skjuten i foten av ett kriminelt gäng vid namn strängnäs. Han hamnade på skjukhus med skador i benet. Hans mamma var livrädd att han inte skulle kunna gå igen men som tur e så klara han sig.

Efter att han hade kommit ut ur Sjukhuset så ville han fixa sitt liv och börja jobba istället för att få pengar på dåligt sätt. Han ville hitta sommarjobb i en annan stad vid namn Unive. Nu efter 12 år så Har han hjälp sin mamma att betala räkningar under alla år som har gått och nu har köpt ett hus till henne. Han vet inte vad han ska göra nu i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös RP. Jag vill skaffa ett socialt jobb där jag kan hjälpa unives invånare. Jag kommer att vara online så ofta jag kan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kan bidra med bra och seriös RP. Jag vill skaffa ett socialt jobb där jag kan hjälpa unives invånare. Jag kommer att vara online så ofta jag kan.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja! vdm= Vehicle deathmatch, du kan inte använda din bil som ett vapen. Copbait= Du får inte tex göra så att polisen jagar dig med mening, du kan inte köra extra snabbt förbi de med meningen. Sunt förnuft= Du måste agera och tänka som du hade gjort i verkligheten. NLR= Du får inte minnas vad som hände innan din karaktär dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej! tyvärr

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka