Accepterad Jamal Andresen | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glen.

Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199280590451/

Ditt Hex-ID: 11000014eb28e73

Vad är din discord tagg? glennerson

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-11 002137.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag och mina vänner åkte till en aktiv skottlossning för att skjuta på de vi krigade mot och det är då sunt förnusft eftersom ingen hade i verkligheten åkt mitt inuti en aktiv skottlossning bara för att döda eller kidnappa sina fiender

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare som är i samma gäng åkte till hamnen för att våra fiender i ett annat gäng bor där och vi åkte dit för att prata med de och det var redan en aktiv skottlossning där och då sköt någon mot oss och vi började sen också skjuta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag fattar helt och hållet varför de bannade mig eftersom vi åkte och började skjuta medan folk redan hade ett aktivt scenario där de skjöt och då började vi också skjuta vilket jag inte tänkte på ifall man fick eller inte eftersom de sköt på oss och då ville vi stanna och skjuta tillbaka för att försöka skydda oss själva genom att gå med i skottlossningen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans har inte varit lika seriösa som denna men det gör det ju inte någon skillnad egentligen eftersom det är fortfarande en ban och det betyder fortfarande att jag har brutit mot serverns regler ochdå lär man sig sen av sina misstag att man inte sak göra om sakerna igen vilket i detta fall jag lärde mig att man inte ska åka till en aktiv skottlossning även om det är dina fiender för att försöka skjuta ner de utan man ska istället försöka tänka mer på sitt eget liv och att man håller sig själv vid liv istället

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde helt enkelt bett den personen som körde bilen jag satt i att vända om och inte åka till skottlossningen och skita i det just då och vänta tills det inte skjuts mer från andra parter och sedan åka dit och skapa ett scenario eller planera en stormning eller något vad som helst egentligen bara inte åka in till en aktiv skottlossning

Har du lärt dig någonting efter din ban? vilket i detta fall jag lärde mig att man inte ska åka till en aktiv skottlossning även om det är dina fiender för att försöka skjuta ner de utan man ska istället försöka tänka mer på sitt eget liv och att man håller sig själv vid liv istället (man ska inte hela tiden bry sig om att skjuta ner sina fiender utan man ska också tänka på sig själv)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka