Accepterad 1yosef | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1yosef

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199796635487/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d74c75f

Vad är din discord tagg? 1yoseff

Vem var det som bannade dig? ludde

Bild på banmeddelande: 1731688452776.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ludde valde att banna mig eftersom jag och en polare rullade runt sedan som kom våra fiender. De jagade oss sedan min polare åkte till piren då hoppa den andra bilen ut och börja skjuta. Jag tänkte att nt vi va inte i piren då det var utanför. Men min polare åkte i ett hörn då hoppa vi två ut och börja skjuta, sedan blev vi bannad för sunt förnuft. Jag blev också bannad för kriminellt diskrets tror för att vi skjöt utan att snacka. Men vi valde att snacka men de satt och hetsade därför vi åkte därifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag och min polare åkte runt sedan kom våra fiender och jagade oss efteråt så åkte min kompis till piren eller utanför. Sedan hoppade den andra bilen ut och börja skjuta, därefter så åkte vi en bit iväg och hoppade ut och börja skjuta. Sen blev jag bannad för sunt förnuft och kriminellts diskret typ.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inget felaktigt ban tanke på det ingen skulle skjuta på en allmän plats, det förstår jag och jag ber mycket om ursäkt kommer absolut inte göra om det. Utom att Ludde valde att banna mig o min kompis för sunt förnuft för vi skjöt på piren och det skulle vi inte gjort. Utom att jag skulle sagt till min kompis åka en bit efter vilket skulle vara den rätta svaret. För det är dåligt rp att skjuta på en allmän plats där det finns kameror och människor mitt på dagen. Jag vet vad som gäller nu. Jag vill bara ha en sista chans att rpa igen och jag kommer göra det rätta. För jag älskar unive och jag har blivit bannad bara 6 gånger. Tanken på när man åker iväg och blir jagad så tänker inte liksom min kompis vart han åkte och ba direkt hoppade ut och skapade en skottlossning jag sa till honom att vi får inte skjuta vid piren för det var allmän plats men det gick för fort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 6 bans kommer ej ihåg men jag vet liksom reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Helt ärligt jag skulle verkligen inte låtit honom åka till piren och stannat och skapa en skottlossning därefter skulle jag sagt att det är en allmän plats och inte åka direkt ifrån utom att stanna bilen och sedan snacka me den andra bilen vad de vill. För det var våra fiender. Men min kompis vet nu tills nästa gång. Jag skulle också haft socialt rp med andra bilen inte direkt bara skjuts vid piren utom att ha rp. Jag vill verkligheten bli unbannad då jag har lärt att man ska inte göra om detta. Hoppas du Ludde som ser jag kommer inte göra om drt här.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Vill gärna kortfatta att jag kommer inte göra om det ludde hoppas jag får rpa igen och spela på servern ❤️

hoppas du ludde tittar på det här om du gör det så kommer detta inte ske igen jag vill rpa för det är liksom helg och sånt. Kommer inte göra om det igen jag lovar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka