Accepterad jallabrodern | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jallabrodern

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? jallabrodern

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Abdi Hassan är 30 år gammal och föddes i Backa i Göteborg. Han har haft en tuff uppväxt där hans pappa var missbrukare och hans mamma dog när Abdi bara var 6 år gammal. Abdi blev rekryterad av ett gäng när han var i tonårsåldern och blev tvungen att sälja droger för att kunna försörja sin familj. Nu försöker Abdi att bli en bättre person och bidra till det svenska samhället. Abdi kan väldigt enkelt bli förbannad och har problem med sina känslor på grund av sin uppväxt. På fritiden brukar han vara med sin kompis, Jan som jobbar som advokat och Abdi ser upp till honom väldigt mycket. Han är även fordonsintresserad och brukar bli fascinerad av alla häftiga bilar som finns i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra och utvecklad rp då jag rpat väldigt mycket innan på unive. I min rp försöker jag se till att alla tycker att scenarion som jag är inblandad i blir roliga. Jag kommer självklart se till att följa reglerna i mina scenarion så att alla kan känna att de har roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska rpa för att vinna alla scenarion utan att man ska rpa för att alla ska få det roligt i scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått dem. Exempel: RDM = random death match det är när man går och slår eller dödar någon helt utan anledning. VDM=när man använder sitt fordon som ett vapen genom att köra på någon. Cop bait=när man försöker få polisens uppmärksamhet så att de ska jaga en t.ex. NLR=att man inte ska komma ihåg det om hände innan man dog när man respawnar.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat mycket på unive för några år sedan.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka