Accepterad JakSamKoRambo | Ban Överklagan [lludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JakSamKoRambo

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199055945575/

Ditt Hex-ID: steam:1100001414ebf67

Vad är din discord tagg? chico / zexplx4#2598

Vem var det som bannade dig? lukastheking

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt på folk jag har krig med utan att vi hade någon social rp tidigare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi sköt mot de här grabbarna många gånger tidigare och jag har blivit shoot on sightad många gånger tidigare också. Jag var arg och de satt och hetsade och efter det så hoppade jag ut ur bilen och sköt mot de. Jag är väldigt ledsen över att jag sköt på de bara så och jag kommer aldrig att göra om det. Det var mitt fel också att jag inte hade klipps på när vi sköt mot de tidigare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. C logg, hets ooc. Har aldrig gjort om de och jag fick de när jag började spela på Unive så jag var rätt så ny. Jag har även blivit bannad för suntförnuft

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. varit mer social innan jag hoppade ut och sköt på de

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara mer social och bidra till den sociala rpn. Jag vill gärna bli unbannad snabbt så att jag inte missar påsk eventet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka