Nekad JakSamKoRambo | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JakSamKoRambo

Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Ditt discord namn: chico / zexplx4#2598

Ditt Hex-ID: steam:1100001414ebf67

Vad för typ av beslut gäller det? Krimrollen drogs efter att jag redan varit i support. De som var där i support sa själva att jag inte skulle få krimvarning

Vem/vilka tog beslutet? Toris

Varför tror du själv att beslutet togs? Vet seriöst inte. Jag gjorde inget fel eftersom att jag skjutit mot den bilen innan och en av killarna i bilen kidnappade mig några timmar tidigare den dagen. det finns bevis.

Hur är beslutet felaktigt? För att på klippet så ser det ut som att jag shoot on sightar men egentiligen så sköt vi tigigare mot de och deras alians. Ni har även inga bevis på att det var shoot on sight, med det menar jag att det inte finns bevis på att vi inte sköt mot varandra tidigare. Det som finns däremot är logs där jag betalar shaggy bandit 500k för att komma ut ur kidnappningen tidigare den dagen. (Shaggy va inne i bilen som jag sköt mot. Därför visste jag vem det var och för att vi sköt mot de tidigare)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Samma kille som kidnappa mig tidigare den dagen var i den lila bilen. Han heter shagy bandit. Den bilen har även skutit mot oss tidigare därför visste jag vem det var.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka