Accepterad jakobmadem_33918 | Medlem ansökning [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jakobmadem_33918

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? jakobmadem_33918

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Maxino Lundgren, 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ödmjuk, social och generös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Maxino Lundgren växte upp i en liten kustby där hans föräldrar var kända för sin vänlighet och generositet. Från tidig ålder lärde han sig att hjälpa andra, och hans ödmjuka och sociala natur gjorde honom omtyckt av alla i byn. Han drömde om att en dag lämna den lilla platsen för att se mer av världen. När han som ung vuxen flyttade till storstaden, lockades han av de nya möjligheterna. Där träffade han snabbt en grupp människor som verkade vara roliga och vänliga. Det dröjde inte länge innan han blev en del av deras gemenskap – ett gäng som höll ihop och tog hand om varandra på sitt eget sätt. I början var han tveksam till vissa av deras metoder, men han ville inte vara ensam, och gruppen gav honom en känsla av tillhörighet. Maxino kände sig inte bekväm med alla aktiviteter gänget var involverade i, men hans behov av sociala band och hans generösa natur gjorde att han inte kunde säga nej. Han började rättfärdiga deras handlingar för sig själv – "Det är bara småsaker", tänkte han, "inget farligt, inget stor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp inom gängrpn och den vanliga. Jag ser brister på att folk kommunicerar allt för lite innan dem skjuter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta andra ha kul på servern. Om det bara var ett gäng som vann alla scenarion hela tiden hade det inte varit så roligt. Tex om polisen stormar ett gänghus där du befinner dig i ska du inte bara rpa för din egna vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, eftersom jag är ny på unive så har jag inte fått någon ban än.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, du får tex inte reta/ragebaita polisen för att få deras uppärksamhet så att de tex jagar dig. C logg, du blir tex jagad av polisen och stänger av ditt spel mitt under scenariot. Detta är också powergaming eftersom du bara spelar för din egna vinst. Sunt förnuft, du får tex inte ta en bil och köra 150km/h över ett brant berg, du ska helt enkelt hålla en bra och realistisk rp nivå. Jag brukar tänka som så att om det är omöjligt IRL så kanske man borde tänka efter om man verkligen ska göra det inne på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer följa alla regler noggrant och rapportera om jag ser något regelbrott eller ngn bugg till staffs/servervakter.
 
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top