Nekad Jakob3245 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob3245

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Svenpar

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pär Dicklong

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Allvarlig, Glad, Drivande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Svenpar och är 20 år gammal. Jag kommer från en liten by i Sverige där det inte fanns mycket att göra. Jag var inte bäst i skolan, och folk sa att jag var lite trög, men jag har alltid haft vilja. När jag blev äldre så tröttnade jag på livet där hemma. Jag ville ha mer och mer pengar, mer action, mer respekt. Så jag tog mitt pick och pack och drog till Göteborg. Det var tufft i början. Jag sov i bilen, käkade burkmat och gjorde småskit för att klara mig.Jag har stora drömmar, även om jag inte är den smartaste. Jag vill bli rik, köra feta bilar och äga ett eget hus. Kanske till och med ett företag, typ ett garage eller en bilfirma. Jag vill att folk ska känna igen mig och respektera mig. Men jag vet att jag måste ta mig dit steg för steg. Just nu gör jag det jag måste, både lagligt och olagligt. Men en dag ska jag lämna det skitiga bakom mig och leva ett lugnt liv. Kanske med en fru, en hund och ett fett bankkonto.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med kul och rolig rollspel.
Jag gillar att snacka med folk och hitta på saker.
Jag försöker alltid spela min roll bra och följa reglerna.
Jag tycker om att hitta på egna idéer, typ småjobb, skumma grejer eller bara hänga med folk.
Jag är inte bäst på allt men jag försöker.
Jag vill lära mig mer och bli bättre på RP.
Jag gillar när det händer grejer, typ bråk, affärer, drama och sånt.
Jag vill vara med och göra servern rolig för andra också, inte bara mig själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv. Ibland ska man låta den andra personen lyckas eller se bra ut i scenen, även om man själv förlorar.

Till exempel om nån rånar mig i spelet, då ska jag inte bara springa eller säga till admin. Jag kanske spelar rädd, ger över pengarna och gör scenen rolig och spännande.

Det gör att alla får kul, inte bara jag. Det handlar inte om att vinna, utan att göra bra rollspel tillsammans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej de har inte hänt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Bidragande Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det. 2. Respekt Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer. 3. Personangrepp Undvik personangrepp och fokusera på sakfrågor i diskussioner.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!

Ditt Discord konto är inte 6 mänader gammalt.

Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vär discord "/verifiera" sà att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar pá dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

(Besvara detta meddelandet när det är ätgärdat.)

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka