Nekad Jakob3245 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jakob3245

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Svenpar

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pär Dicklong

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Allvarlig, Glad, Drivande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: 1.Min karaktär kommer från en plats där frågor uppmuntrades och svar var något man arbetade sig fram till tillsammans. Hen växte upp omgiven av böcker, samtal och idéer – alltid nyfiken på hur saker fungerar och varför människor tänker som de gör. Genom åren har karaktären blivit en slags kunskapsväktare, inte bara för fakta, utan också för förståelse och perspektiv. 2.Framåt vill karaktären utvecklas ännu mer – inte bara i vad hen vet, utan i hur hen kan hjälpa andra. Målet är att bli bättre på att lyssna, anpassa sig efter människors behov och stötta dem i att nå sina egna insikter. Kanske betyder det att samarbeta mer kreativt, kanske att gå djupare i komplexa frågor – oavsett vilket, vill karaktären fortsätta vara en pålitlig reskamrat i jakten på kunskap och mening.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en seriös och engagerad karaktär som är genomtänkt och trovärdig. Jag fokuserar på samspel, relationer och att skapa intressant RP för både mig själv och andra. Jag respekterar reglerna, håller en god stämning och strävar efter att göra världen mer levande genom varje möte.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du inte alltid försöker "vinna" scenariot, utan är villig att låta din karaktär förlora, göra misstag eller hamna i underläge, om det gynnar berättelsen och skapar bra RP för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej de har inte hänt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1.Medlemmar förväntas vara representanter för gemenskapen och följa tydliga skyldigheter och rättigheter. 2. Du får inte vara aktiv i andra FiveM‑servrar, annars kan ditt medlemskap dras in.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagerad, lyhörd och har stor respekt för både RP och serverns regler. Jag strävar alltid efter att skapa meningsfulla möten och berättelser, oavsett om min karaktär är i centrum eller spelar en stödjande roll. Jag ser RP som ett samarbete och vill bidra till en positiv och levande spelupplevelse för alla.

Nekad.
Anledning:
ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka