Accepterad jakke | Chef-jobb ansökan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jakke

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
22
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen chef

Vad heter du IRL? Jacob öqvist

Hur gammal är du? 20 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? Jag vet inte exakt men typ 100+ nånting har inte spelat jätte länge

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag alltid har velat vara det och jag har jobbat på mekonomen länge och vill höja mig till chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfaren heter inom att vara mekonom jag har jobbat på Falck och min pappa lärde mig mycket om det och jag började gilla det mycket och blev bra på det

Berskiv din karaktär? Min karaktär är 20 år gammal född 2000 och heter jacob öqvist. Min karaktär är väldigt glad och pigg min karaktär vill också hjälpa till så mycket som möjligt min karaktär har en bror som också jobbar på mekonomen och han heter Felix öqvist. Min karaktär har också väldigt mycket intresse för billar och massa meck med bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag kan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer ändå vara min favorit server

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag spelar bara på multidstaden

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka