Accepterad jakke | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jakke

Icke Medlem
Meddelanden
148
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Öqvist

Ange ditt födelsedatum 1 Februari 2007

Vad heter du på discord? Jakke#9109

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 15-23:00
Och på helger 15-03:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? I snart en och en halv månad typ

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle för det första försöka förbättra min rp nivå så mycket som möjligt sen skulle jag nog också försöka hjälpa till så mycket som möjligt som t.e.x /dv bilar som bara står mitt i vägen på till exempel motorvägen så att man inte krockar in i den och för eller behöver betala för att laga den. Sen skulle jag nog också försöka hjälpa dom nya så att dom förstår och dessutom som sjukvårdare försöka lära mig mer och då bli bättre på att rp som ambulans.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli servervakt på multidstaden för att den är den enda staden jag kör på och jag gillar den väldigt mycket och nu såg jag också att ni behövde fler så då ville jag hjälpa till.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle som servervakt försöka hjälpa till så mycket som möjligt och jag skulle göra allt jag kan för att hjälpa servern när det behövs och om jag hittade något fel så skulle jag gjort allt för att hjälpa det.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa staden så mycket som möjligt speciellt nu när den behöver mer personer som ser till att allt funkar bra och försöka hjälpa dom nya i staden speciellt om dom inte vet så mycket om hur man gör.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill hjälpa till och för att det ser ut att vara kul och för att staden just nu söker fler.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har lite olika som t.e.x /dv, /svban, /revive id, och det var det mesta men jag ska läsa på lite om vad man kan göra.

Är du whitelistad på serven? Ja och har varit det sen en vecka efter jag börja på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Aa några gånger men en gång var speciell för då fick jag ooc ingame för att en kille frågade mig och jagade mig och skrek på mig om vad wl var och jag sa det är att du är registrerad i staden men endå fick jag ban. Men jag har fått typ tre mer:(

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara multidstaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka