Nekad jahejja | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jahejja

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? chapzz1

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: David Lundgren, 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, respektfull, modig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: David Lundgren, redan som barn såg han hur hans farsa köpte och sålde bilar, hans favvo var en rs6 som hans pappa hade sålt iväg, det var då han bestämde sig för att öppna ett företag som köper och säljer bilar, skolan var ingeting för honom, han hade E i alla ämnen och skolkade mycket, han hoppade av skolan efter gymnasiet, han började tjäna lite pengar genom att köpa en enkel moppe och pimpa för att sälja den o tjäna några tusenlappar, när han väl hade tjänat sina första 50k så köpte han en bil, en gammal bmw, han fixa och pimpa den och sålde den för 70k, han fortsatte så, tills han hade tjänat 700k. Det pågick i 1 år och ett halvt år. När han väl hade fyllt 24 år så öppnade han sitt egna bilfirma, han pimpade bilar och köpte och sålde, detta var hans dröm sen barnsben. Och han uppfyllde sin dröm när han skrev på avtalet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är mycket aktiv ig, lallar ej runt, fokuserar på suntförnuft, och utveckla min karaktär. Kommer bidra me seriöst rp. Har respekt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela mot sin/sina moståndares vinst, t.e.x ifall jag går runt och skjuter folk eller vdm så kan det vara kul för mig, men blir det kul på de man gör det på, Nej. Man ska alltid rollspela så att sin mostandare får en bra rp upplevelse

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, dock ej i denna server, c logga för ja blev arg, blev bann i 14 dagar, indragna roller, så jag har lärt mig att man ska fortsätta rp och inte c logga.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, att man ska tänka logsikt på sina handlingar innan man utför de ig. RDM, när man dödar någon uttan någon bakomliggande historia. Fear Rp, när man inte är rädd för sitt liv när man blir hotad med ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nejdå! hoppas på att jag blir godkänd.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka