Nekad JagHeterOskar | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagHeterOskar

Icke Medlem
Meddelanden
1,376
Reaction score
97
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199032591414/

Ditt Hex-ID: 11000013fea6436

Vad är din discord tagg? JagHeterOskar#1507

Vem var det som bannade dig? 320MASTER

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jadu allt började med att jag bytte till en annan server vid namn Unity Roleplay. Den servern var inte särskilt bra. Så jag lämnade den servern å gick tillbaka till Unive. Efter att jag gick tillbaka till Unive hann jag vara här i ca 2 dagar innan 320 valde att blacka mig. Så de var väl mest för att jag bytte till en bajs server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lämnade/blev bannad på unive. Då valde jag att byta server till Unity (Ångrar de). Gick tillbaka till Unive efter att jag lämnade den. 2 dagar efter de blev jag blackad från Unive. Men de som hände samma dag som min ban var. Att jag satt hemma hos min tjejs familj vid matbordet och spelade sällskapsspel eftersom att de var vid jul allt hände. Så då valde vi att ha lite trevligt innan alla skulle hem. Sen skulle vi ha en liten paus/bensträckare så då valde jag att gå in på discord för att se pings m.m. Då märkte jag att Unive discorden var borta och då skrev jag till en staff om han kunde kolla vem som banna mig. Men han hittade inget så då skrev jag till Pär Brolander/Riset bitr rpc. För att se vem som bannade mig från polisdiscorden. Och han såg att de var 320master som banna mig från polis dc. Så jag skrev till 320 och bad om anledning m.m. Då fick jag en anledning och sen skrev jag en överklagan som blev nekad. (Förstår ändå de lite. Utvecklade inte så bra m.m eftersom att jag inte var hemma då. Och att de var såpass tätt in på på min blacklist.)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en 100% korrekt ban. Jag gjorde fel från hela första början. Och jag står upp för de jag gjorde men att de var ett väldigt dumt val av mig att göra de. Och ångrar de mycket nu.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte exakt hur många bans jag har eftersom att jag är bannad ingame. Men tror typ 3-5 typ. Och de har varit för powergaming, id peak typ så :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att stanna kvar på unive från hela första början. Och inte låta denna situation hända alls. Det som hände var ett dåligt val och det är vad jag hade kunnat göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det jag har lärt mig är att man ska vara 1000000% lojal till en server och inte springa runt på flera serverar. Eller byta emellan en massa serverar hela tiden. Så det jag kommer göra annorlunda är att vara kvar på Unive hela tiden och inte springa runt till andra serverar hela tiden som det blev den här gången. Och om de nu kommer till att jag slutar med rp så ska jag it lämna unive så samma situation inte händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag till 110%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka