Accepterad JagHeterOskar | Ansökan till Servervakt [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JagHeterOskar

Icke Medlem
Meddelanden
1,376
Reaction score
97
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2006

Vad heter du på discord? JagHeterOskar#2118

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Brukar oftast vara inne på kvällarna men sen kan det vara lite olika.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag hade gått runt och rpat och även kollat om folk lallade osv och dom hade jag såklart kickat direkt, sedan hade jag även kollat så att alla följer grundreglerna inom servern som t.ex. RDM, VDM, powergaming, fearrp osv. Jag hade även klippat om de var någon som bröt mot någon grov regel så dom blir bannade från servern

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag är sjukvårdare just nu och möter oftast på väldigt många lallare som jag vill ha bort. Och för att jag möter på många andra lallare och random snubbar som bryter mot regler osv. Jag vill även bli SV för att jag vill kunna ta mer ansvar på servern och ta bort så många lallare och sådan som bryter mot regler

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade sv bannat alla som gör fel och tagit mitt ansvar som sv för att göra unive till en bättre plats!

Varför ska just du bli servervakt? För att jag har varit staff så jag kan alla grundreglerna och vet när man ska kicka folket och när man ska be en staff banna dom jag har även erfarenheter inom servervakt tidigare då jag var de innan jag blev staff så vet vad man får göra och inte göra som sv och kan även alla kommandon man kan använda som sv. Jag vet även hur man ska rpa på ett bra sätt enligt mig själv och de gör att jag ska bli sv jag ser även väldigt många som gör fel och vill gärna kunna sparka ut dom ut servern så dom lär sig av sina misstag sedan vill jag även kunna dva bort bilar som står helt övergivna.

Varför vill du bli servervakt? För att jag har varit staff och sv innan så vet exakt hur man ska hantera rollen och hur man ska bete sig och vad man kan och får göra som sv och att jag vill kunna visa servern att den inte villl ha lallare här och att vi bara vill ha sådana spelare som kan rpa på ett bra sätt och vet hur man gör det med. Jag vill även kunna rensa servern på bilar så det inte laggar och gör så folk får fps dropp. Jag vill även kunna rensa upp hela servern på lallare!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja jag har varit mod tidigare samt sv!

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja tyvärr. Det finns ett par som är felaktiga men ett par som är giltliga. De flesta är för små grejer så som powergaming osv. Men jag har lärt mig efter mina bans!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Tillbaka