Nekad JagHeterOskar | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JagHeterOskar

Icke Medlem
Meddelanden
1,376
Reaction score
97
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? JagHeterOskar15

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2006

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som får mig att söka till forums mod är att jag känner att jag är driven, aktiv, har tiden gör detta. Men också väldigt erfaren inom forumet. Jag söker även till forum mod för att jag känner att de kan vara bra och stötta upp dom 2 nuvarande forumsmodsen men också kunna hjälpa till vid tillfällen som dom ej är tillgängliga vid.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Jag anser att det är viktigt att en tråd är i rätt kategori. Detta för att det ska se snyggt och professionellt ut på forumet. Men det ska även vara enkelt att hitta rätt tråd ifall det är någon speciell tråd man söker.

Får en ansökan vara kopierad? Nej, då nekas den för plagiat.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Det jag vill förändra/Förbättra är att kolla på dom kategorier som man oftast inte kollar i och strukturera upp det där. För just nu kan de finnas lite fel/äldre trådar i fel kategori som då ej rensas.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Så som det ser ut just nu är väldigt praktiskt. Men det jag hade gjort om är att jag hade tagit bort sådana ansökningar m.m. Som ej används. Exempelvis ped ansökningar

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv näst intill dygnet runt. Men om ni vill ga exakta tider så är det mellan 07-02 ungefärligt (vardagar) och ca 11-04 på helger och lov.

Tränar även på vissa vardagskvällar men oklart vilka tider än.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka