JagHeterIsak | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abdi

Icke Medlem
Meddelanden
591
Reaction score
47
Användarnamn: JagHeterIsak

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad heter du på discord? JagHeterIsak#0161

Ange ditt födelsedatum 2003-09-23

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Oftast från när jag vaknar 13 till Ca 02. Det kan variera men ca de tiderna.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle satsa på serverns utveckling och så andra får en bra rp upplevelse istället för seriös rp från mitt håll. Jag skulle hjälpa till så att det blir bra scenarion och bra rp och få bort så många folk som bara vill förstöra på servern som RDMare och VDMare. Jag har varit servervakt ett tag nu och har då bara kunnat kicka de och inte kunna banna de. Men om jag blir staff så skulle jag få den möjligheten att hjälpa till och rensa bort dem. Jag har märkt att på kvällen/natten så är det inte så många staffs inne så anser jag att jag hjälpa till då men såklart under dagen också. Jag hade också prioriterat reports istället för min egna rp.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej ingen FiveM server tyvärr.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit servervakt i denna servern och jag har lärt mig mycket på den korta tiden.

Vad kan du om skripts? Inget

Varför vill du bli staff? Jag jobbar inom polisen och då är med med om mycket RDM och VDM emot oss poliser men man ser även andra som blir det. Jag tror att jag kan bidra till en bättre spelupplevelse och rensa bort personer som bara vill förstöra. Jag är ärlig och väldigt hjälpsam som person som förstår andras problem osv. Jag har varit sugen på att åka på vissa reports som servervakt som jag egentligen inte kunde hjälpa så mycket med som tex VDM och RDM där jag bara kunde kicka folk. Jag skulle vilja bli staff för att jag kan ha fler möjligheter att att hjälpa folk tex banna de som jag nämnde ovan RDM/VDMare och senare kunna ressa personen som var med om det. Jag är medveten om att bevis måste finnas för ban. Jag vill att alla ska ha så bra rp som möjligt på servern och tror att jag kan hjälpa till med det. Servern växer och växer och då tycker jag att fler Staffs behövs för att alla staffs kan inte vara inne samtidigt. Jag vet hur man tar en diskussion seriöst. Jag ser också att det är många reports som skrivs dagligen och innan jag var servervakt så trodde jag inte att det var så många som skrev reports, men nu ser jag det och vill hjälpa till mer.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja.

Intervju har hållits och beslut har tagits att godkänna sökande, Låser / arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka