Nekad jaghatarskolan1 | Ban Överklagan [Lundgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://discord.com/channels/@me/1099692754361126984/1325403900924268555

Ditt Hex-ID: 11000015a9f63aa

Vad är din discord tagg? jaghatarskolan1

Vem var det som bannade dig? @lundgren.1

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-03 115032.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag powergameade milt de va ingen grov powergaming alls

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va vid mitt gänghus ingen va där åkte mot sjukan en grabb hoppa in i min bil utan att fråga då jag skulle bara åka därifrån men sen hoppade han ut ur farten och skulle g e mig ren mobil för jag hade ingen och precis när jag fick den mitt i scenariot blev jag bannad de va allt som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 50/50 jag rpa på skador men inte bra jag va bara oat är hemma och va hemma med feber så va ba jävligt lat och snålade lite

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en grabb kalla min mamma för hora han sa din mamma är en hora så jag slog ner han och pissade på han jag vet att de va fel av mig men fof han kallade min mamma en hora

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? gjort som jag brukar rpa på skador via /me som /me ont /me yr /me blöder och sånt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara så lat och bara rpa men jag tycker att jag fof gjorde de för jag sa ajj de är riktigt dålig rp men jag rpar fof på skadorna ju

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka