Accepterad jaghatarskolan1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://discord.com/channels/@me/1099692754361126984/1325403900924268555

Ditt Hex-ID: 11000015a9f63aa

Vad är din discord tagg? jaghatarskolan1

Vem var det som bannade dig? @xAzos

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-29 212941.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? fjag va på trygg hansa när några grabben som hade varit kaxiga innan håll på att kalla mig saker för min voice changer jag blev arg och slog han han sen slog han ner mig och kallade min mamma en hora som jag tycker är helt respectlöst så jag pissade på han och sen så sa en person att jag skulle hoppa support

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en grabb kalla min mamma för hora han sa din mamma är en hora så jag slog ner han och pissade på han jag vet att de va fel av mig men fof han kallade min mamma en hora

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. lite för ni såg inte vad som hände innan har inte klipp för att jag hade inge storage på min dator men jag kan lova att han kallade min mamma en hora

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men typ alla har varit felaktiga jag skulle bära en kompis och ta han till sjukan för de hade varit en skottlossning jag får fps drop när bilar går snabbt skulle bära men råkade söka igenom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? helt ärligt nej jag tycker att de jag gjorde förtjänade han att kalla nåns mamma hora är fan över gränsen så nej jag gjorde fel okej men han kallade min mamma hora

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte slåss vid trygg och inte pissa på folk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka