jagarenasna
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1225538448023224392
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag dog under ett scenario men efter ett tag märkte jag att chatten för mig gick ej att skriva så jag kunde ej göra /me osv
så jag går in och ut ur spelet snabbt för annars hade jag dödt i spelet när jag är nästan inne i spelet så drar de in mig i krim sup o säger att han ska dra alla roller medans jag försöker förklara vad som hände men han sa bara 'bullshit'
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Att jag va med om någon slags glitch så jag behövde starta om spelet men han bryr sig inte ens han kunde isf väntat i 5 min så hade jag varit inne igen
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej tyvär inte
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1225538448023224392
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag dog under ett scenario men efter ett tag märkte jag att chatten för mig gick ej att skriva så jag kunde ej göra /me osv
så jag går in och ut ur spelet snabbt för annars hade jag dödt i spelet när jag är nästan inne i spelet så drar de in mig i krim sup o säger att han ska dra alla roller medans jag försöker förklara vad som hände men han sa bara 'bullshit'
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Att jag va med om någon slags glitch så jag behövde starta om spelet men han bryr sig inte ens han kunde isf väntat i 5 min så hade jag varit inne igen
Har du bevis som stödjer din överklagan? nej tyvär inte
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja