Accepterad jag vill int | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1ce863447

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? jag vill int

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Carl lövskog och han är 34 år och är intreserad av bilar och motorer. i hans barndom gjorde han inte mycket han satt mest i mitt rum och plugga eller spela spel. och en rolig sak han kunde göra som han gjorde varge helg tills att hans vart 15 vart att hänga med hans föreldrar jobb. hans pappa jobbade som bil mekaniker och min mamma jobbade på biltema. min favoritsak var att hänga med hans mamma till biltema och äta massor av mjukglass. sedan när han växte upp så skaffade han jobb han började jobba på mcdonalds där han tyckte det var helt okej men han kännde fortfarande intrese för bilar så Ulf började fixa med bilarna hemma.sen fick han ett jobb och det jobbet tyckte han skulle bli kul det var lastbilsförare men det varade inte länge för sen blev han polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra rp och många bra scenarion utan lall och försöka göra så att ett scenario blir roligt för alla som är med i det. Jag hoppas också att jag kan bli servervakt elr staff iallafall något sånt. Och det vill jag för att förbättra just rpen inom servern och så. Jag vill även kunna hjälpa och bygga servern ännu större genom Unives rp nivå och försöka få in fler roliga och bra erfarna rpare från andra bra servrar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag är polis och är på ett butiksrån så ska jag inte bara säga nej till alla deras krav bara för att få fast dom. Det jag måste göra är att lyssna på dom ställa mot krav och förhandla så dom bara inte blir arga utan att man låter dom åka så det blir biljakt och roligt scenario för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Vdm är när man kör på ngn utan anledning. NLR är när man minns saker efter att man dött. Copbait att man försöker få po,isen uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Inte direkt

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka