jag ska | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

jag ska

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967866906/

Vad är ditt namn i verkligheten? melker

Vad är ditt discord namn? why me#1194

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jag, det heter jag för att min mamma blev våldtagen och då så frågade doktorna vad jag skulle heta och det enda hon fick ut ur sin mun var Jag Ska för att hon inte kunde säga hela meningen med jag ska döda han som våldtog mig. Men hon dog iallafall under förlossningen men jag överlevde och då så döpte dom mig till Jag Ska för att det var det sista min mamma sa. Iallafall mitt liv gick helt snett det började med alcohol sen gick över till tyngre saker. Min barndom har inte varit bra för att mina foster föreldrar var taskiga mot mig dom slog mig och sådanna saker så min skolgång failades helt jag kom aldrig in på något gymnasie och jag fick inga betyg i 9:an. iallafall när jag var lite yngre så tyckte jag att sporter var roliga speciellt fotboll. Efter jag slutade 9:an så fick jag kompisar som gjorde mitt liv sneare en vad det var, dom gjorde så att JAG gjorde saker som jag aldrig skulle gjort egenligen som att råna någon och sånt. Iallafall nu så vill jag rätta till mitt liv för att jag ÄLSKAR att mecka med bilar så jag vill jobba på mekonomen eller falck eller alis reperation. jag har några stycken intressen till exempel att köra bilar och mecka med dom, min favorit bil är BMW M2:a jag har faktiskt lyckas få tag i en sådann så mina känslor har redan vänts lite mer positivt. Mina känslor inombords är är att jag känner mig ensam fast jag har några kompisar men förut så led jag av depprision men nu lider jag mest av vardags känslor.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att vara så aktiv jag bara kan. Jag kommer ta skolan först men efter det så blir det antagligen unive. Jag kommer att komma med gladhet. Jag kommer att bidra med mitt bästa rollspel som jag bara kan. Jag tycker att Unive är lite speciell från andra servrar i med att det är många inne på Unive man kan göra många roliga scenarion och verkligen lära sig ennu bättre RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är så många inne på servern så att man kan göra roliga scenarion och vara med i dom. Jag tycker den är intressant för att man kan utveckla sin RP. Jag är intresserad av servern för att jag gillar jobbstystemet att det finns mycket jobb och lite derför jag vill vara medlem för att många jobb kräver det.

Hur hittade du Unive? min kompis rekommenderade den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli bättre på att RP:a och få mer erfaranhet. Jag vill kunna ge vidare min erfaranhet till kanske kompisar eller andra folk i staden om till exempel dom undrar vad man ska säga istället för "är han inne" så säger man till exempel "är han vaken" så kanske jag lär dom det lixom. Men som sagt jag vill börbättra RP:andet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Utveckla min RP. Att vara med i roliga scenarion. Jag vill få något roligt jobb på Unive till exempel Mekko eller något sådannt. Att bara ha FETT roligt på servern helt enkelt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår

Tillbaka