Dubbelpost Jag e inte Bög | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jag e inte Bög

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? eliass_109

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rico Alvarez född 1994

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig Snäll Omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rico Alvarez och är född 1994. Jag är en lugn och målmedveten person som gillar att träffa nya människor och bygga bra relationer. Under åren har jag lärt mig att ansvar, respekt och ärlighet är viktiga värderingar, och det är något jag försöker leva efter varje dag. Min bakgrund har inte alltid varit spikrak. Jag har gått igenom både framgångar och motgångar, men det har gjort mig starkare och gett mig erfarenheter som jag tar med mig framåt. Jag försöker alltid tänka långsiktigt och fatta beslut som hjälper mig att utvecklas som person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Rp skapa roliga och intressanta scenarion för andra spelare samt alltid visa respekt mot både spelare och regler. Jag gillar att utveckla min karaktär över tid och bidra till en aktiv och positiv Rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna själv, utan att man spelar realistiskt och hjälper till att skapa ett roligt scenario för alla inblandade. Ibland betyder det att acceptera förluster eller motgångar om det gör rollspelet bättre och mer trovärdigt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag blev Bannad för att jag Tog Pengar ur Kassan på ett jobb och de jag har Lärt mig att jag fick ban och att Man inte ska Göra om de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är att man Dödar någon utan Anledning vdm är att man Köröver någon med Bilen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top