Accepterad jaffar165 | Beslut Överklagan [lluddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
2
Ditt discord namn: xyfw

Ditt Hex-ID: steam:110000157f31d87

Vad för typ av beslut gäller det? krim varning 2

Vem/vilka tog beslutet? lluddee

Varför tror du själv att beslutet togs? Tror han valde att ta beslutet för att jag valde att hoppa in i en bilen och köra iväg efter polisen ressade mig

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom att poliser ska ju inte kunna ge kryckor etc. Det förstör hela grejen med att ha sjukvårdare på servern. Jag förstår lluddee till 100% hur han tänker men att ge 2 krim varningar är lite överdrivet, jag kan ta att jag får 1 krim varningar istället för 2 styckna. Jag förstår inte hur det kan vara ett regelbrott eftersom att min karaktär såg poliser och innan han blev medvetslös så vet han att han har haft vapen på sig och skjutit. Då när min karaktär vaknar så står polisen där och han ser en chans att ta en bil och åka där ifrån.

Jag åkte ju inte direkt där ifrån för att undvika kryckan för att åka iväg och skjuta mera. Jag tänkte inte ens på kryckan utan jag tänkte på att komma där ifrån för att inte åka in i fängelset.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/kasZbqlknb1jUTNYX?invite=cr-MSw4eUIsMjExMTkwNTEw

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

+ Rep, ser inte problemet. Ingen riktar eller håller koll på han så värst bra så han tar läget i akt och försöker dra. Tycker det även är lite dålig rp ifrån polisens sida eftersom de inte ringer dit ambulans som ressar honom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka