Nekad jaffar165 | Ban Överklagan [Real ABM]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435816327/

Ditt Hex-ID: steam:110000157f31d87

Vad är din discord tagg? xyfw

Vem var det som bannade dig? Esplund/RealABM

Bild på banmeddelande: banbild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag valde att finishade en kille istället för att gå för en kidnappning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker ner till crimsons gänghus för att min privata bil hade blivit snodd och fick en gps i deras gänghus. Jag tutar på dom så att de ska komma ut och säger att jag inte försöker bråka eller något sånt och att jag bara vill ha tillbaka min bil som stod där inne, dom var snälla och gav tillbaka bilen utan problem. När jag fått tillbaka min bil så åker jag mot sjukhus hållet och ser att min kompis blir jagad utav Crimsons gängbil (tesla med takbox) och då ser jag att han blev pittad eller desyncad rättså hårt. Det kom också en bugatti/mclaren bil dit och min kompis bil gick inte sönder men den höll på att gå sönder så då hoppar han ut och skjuter mot den röda teslan och mclaren bilen. När han hoppat ut och skjutit åker dom därifrån i någon sekund och han visar tecken på att han vill hoppa in med mig i min bil men innan han hoppa in med mig så gick hans bil sönder och den röda teslan stannade framför honom, han hoppar ut och skjuter mot dom och dödar föraren. Resten hoppar ut och min kompis dör, medans min kompis sköt mot dom så bakade jag lite och ställde min bil på bredden för mer skydd, jag hoppar ut med en smg och lyckas "ragdolla" 2 styckna på olika sidor utav crimson bilen. Jag finishar då personen som jag kan se eftersom jag kan omöjligt kidnappa 2 personer när min kompis var död, jag hoppar in i min bil och åker fram till den andra personen och tänker gå för en kidnappning men hoppade dom i mclaren ut och var redo på att skjuta. Med tanke på att dom andra hade hoppat ut så var det inget bra tillfälle att kidnappa så jag lämnade honom levandes eftersom jag skulle blivit skjuten om jag hoppade ut. Folk i mitt gäng kom dit efter några sekunder jag hade lämnat han levandes. Min kompis hoppar då ut och riktar på han som ligger ner eftersom han inte hade någon aning om bugattin/mclaren bilen som stod lite längre bort och var redo, eftersom han inte hade någon aning så blev han också ragdollad och när min kompis blir ragdollad så ställer han andra sig upp och skjuter men dog direkt efter. Jag skyddar min kompis som ligger ragdollad med min bil för att han inte ska bli "finishad" han ställer sig upp och hoppar in i någon annans bil. Bugattin/mclaren stod nedanför någon form av tågräls bro, mina vänner märkte det och åkte upp på den bron. Precis när mina vänner hoppade ut på bron så hoppar 2 styckna in i bilen men en utav dom hann inte så han blev kvar lämnad, mina vänner ragdollade han som blev kvarlämnad så jag åker upp dit och hoppar ut och riktar och precis när han tog upp sina händer så hoppade bugattin ut på mig och sköt men jag lyckades fly. Sen vad som mer hände där har jag ingen aning om.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Min ban är felaktig på sina sätt och den är också rätt placerad på andra sätt. Bannen blev placerad pågrund utav att jag finishade en person istället för att kidnappa honom vilket jag gjorde. Problemet är att hans clip tar slut DIREKT när han dör vilket gör så att man inte hinner se något mer utav scenariot än hans clip där scenariot började. Men i detta fallet så blir ju bannen rätt placerad eftersom jag inte har något sätt att bevisa det jag sa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tidigare blivit bannad för hets i OOC och jag har blivit bannad för den "Lättaste" fearRPn i vintras. Resterande banns har varit felaktiga vilket jag kan bevisa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Testat kidnappa 2 personer sammtidigt istället för att finisha 1 och kidnappa den andra. Om jag visste att mina vänner kom dit efter några sekunder bara så hade jag inte finishat men just då hade jag ingen aning om dom var påväg eller inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte borde finisha folk när jag har en liten chans att kunna kidnappa. Det kommer aldrig hända igen, ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka