Nekad jaffar. | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
2
Ditt discord namn: xyfw

Ditt Hex-ID: steam:110000157f31d87

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim+ prisökning

Vem/vilka tog beslutet? Hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs pågrund av att jag och folk i mitt gäng åkte runt och boxade in våra fiender och sedan hoppade ut och försökte kidnappa de. Beslutet togs för att jag var delaktig och boxade in, Jag hoppade enbart ut 1 gång och riktade. Jag hjälpte bara med att boxa in folk. Det som gjorde så att hapyxz stängde ner oss var våran driveby i grove street rondellen och det var pågrund av att vi ansökte för en storming och inte en shootonsight ansökan och det var väl droppen för hapyxz gissar jag och då stängde han ner oss och drog nästan alla våra krim roller. Hapyxz tyckte att vi gjorde kaos på servern på 15 minuter vilket jag inte riktigt förstår just nu för att vi skötte vårat krig som alla andra sköter sina krig, hittar fiende, boxar, försöker kidnappa osv. Känns som att hapyxz inte riktigt gillar oss och därför valde han att dra våra roller bara för att.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktig eftersom att det står ingenting i reglerna om att man inte får boxa in sina fiender, Jag kan inte råda för hur andra rpar, dom hoppar ut och riktade och medans jag bara hjälpte till med att boxa in våra fiender hoppade endast ut 1 gång och sköt eftersom han körde på mina vänner och satt o pitta,provocerade oss som en icke medlem. Som sagt, beslutet är felaktig eftersom jag inte kan rå för vad folk i mitt gäng gör för något och jag tycker att det är väldigt tråkigt att jag ska få indragen krim för något sådant när jag inte hade någon varning eller något. Jag hadde kunnat förstått om jag fick 2 varningar och ban men förstår verkligen inte varför jag skulle behöva få indragen krim för något sånt. Som sagt, om någon vänlig individ skulle kunna kolla på beviset och dömma om vad JAG har gjort och inte gäng medlemmarna och möjligtvis ge tillbaka min krim roll med 1-2 varningar om ni tycker det.

Tycker också att den är felaktig eftersom att JAG inte har gjort något för att förtjäna indragen krim, jag har en bra historik och hade inga varningar. Och dedär med att vi gjorde driveby i gs rondellen kan jag OMÖJLIGT veta något om att min gäng boss ansökte för storming och inte shoot on sight därav sköt jag från bilen eftersom jag trodde det var en driveby.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Fick aldrig något bevis, Hapyxz visade bara två clips i support, 1 där jag hoppade ut på en icke medlem som pittade oss, vdma, fearrpa och provocerade utanför vårat hus. (visste inte att han var icke medlem förens vi märkte att han inte dog nån gång) och det andra clippet var när en kille i mitt gäng hoppade ut och kidnappa en person utan att vi ens hade boxat honom och jag satt bara kvar i bilen

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja. Ända jag ber om är att ni kollar bevisen på vad JAG har gjort och läser hela min beslutsöverklagan.

Senast ändrad:
vill också tillägga att jag inte kommer köra eller köpa upp gäng med dom igen.

Om ni vill kan vi annars också prata om det i support eller något sånt, blir lättare än att skriva tycker jag.

strax gått en vecka, vill nån mod eller högre prata om de i support?

hade uppskattas om någon annan kanske hade kunnat tagit en kik på beslutet med tanke på att hapyxz verkar inte vara super aktiv på forumet, och om jag inte får tillbaka min krim hade ni möjligtvis kunnat se över ta bort min prisökning då jag tycker att detta beslutet inte var placerat korrekt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka