Nekad heltcrazy3135 | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

heltrazy

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
51
Reaction score
0
Ditt discord namn: 26h6

Ditt Hex-ID: 11000015e98ae12

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim + prisökning

Vem/vilka tog beslutet? hapyxz

Varför tror du själv att beslutet togs? Då jag sköt mot flertal gäng under en kort period

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att slutet är felaktigt eftersom att det var en allians vi sköt mot och inte ett gäng, visst vi kunde sköt rpn lite bättre och lite mer socialare men det ska verkligen inte vara en indragen krim samt prisökning, det är helt orimligt för detta. Jag anser att jag inte gjorde ett så stort fel eftersom folk kom till vårt gänghus och startade skottlossningar och vi agerade bara. Samt att gängen hämtade en icke medlem som satt och pittade oss under skottlossningen. Största andledninen till att jag fick indraget men det var en icke medlem som suttit och pittat oss i 20 minuter streck mitt i skottlossning och vi tröttnade och försökte skjuta mot han men han dog inte, staffs speccade också scenariot men bannade inte grabben. Tycker det skulle kunna kompenserar med två krim varningar istället då jag vet att vi kunde skött det bättre men att jag får indraget pågrund av andras handlingar ska ju inte ske. Helst att prisökningen går bort iallfall.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Nej inte fått något klipp skickat eller visat.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka