Accepterad jaffar. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xyfw

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435816327/

Ditt Hex-ID: steam:110000157f31d87

Vad är din discord tagg? xyfw

Vem var det som bannade dig? Razz

Bild på banmeddelande: awdawdawdawda.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att ljuga om vilka jag var med när jag var kidnappade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss replacat min ped och går in och åker till klädbutik vid torget, jag blir kidnappad i klädbutiken och tagen till dmg huset. Då frågar en grabb om jag var med markör ligan och då så sa jag nej men sen när han hotade mig med att skjuta mig så erkännde jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var felaktig men inte helt tycker jag. Självklart så kommer jag ju försöka komma undan först genom att säga att jag inte är med dom men sen så ska man ju inte riktigt ljuga heller när man är under vapen hot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tidigare för små saker såsom powergaming inget grovt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gett fan i att ljuga och värna om mitt liv

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte värna mera om mitt liv speciellt när det är helg så att man kan gibba under helgen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka